We worden gezien ipv geroken ! - Reisverslag uit Windhoek, Namibië van Team RW - WaarBenJij.nu We worden gezien ipv geroken ! - Reisverslag uit Windhoek, Namibië van Team RW - WaarBenJij.nu

We worden gezien ipv geroken !

Door: Peter & Brian

Blijf op de hoogte en volg Team

05 Januari 2011 | Namibië, Windhoek

Zoals gisteren al verwacht, is het vandaag niet veel. We lopen om het uur eens naar de strip om te kijken of we kunnen vliegen, maar tot nu toe: nada. Daarom maar van onze VILLA de geiser gefixt, de douchekopgaatjes ontkalkt zodat het weer een genot is om een warme douche met normale stralen te hebben. Dat vonden onze collegae-vliegers trouwens ook.....

We hebben weer water en electriciteit, en soms GSM bereik en heel soms internet. Dus als er een "window" is waar we het Net opkunnen, proberen we haar te pakken.

Nu op zoek naar een goede airport database voor de LX, aangezien bv Kiri er 120 mtr verschil in elevation zit (dus deden we dat als extra veiligheidshoogte erin), en de RWY's en frequenties zijn incorrect.

De verwachting voor morgen is helaas niet best, maar van vrijdag af aan zou het beter moeten worden (fingers crossed!)

Grtz
Peter & Brian

• 05 Januari 2011 - 15:22

Mieke:

Vrijdag..... is wel een mooie dag om als cadeautje weer een stukje te mogen vliegen

• 05 Januari 2011 - 18:24

Evert:

Ik zou niet weten waar een betere airport database te vinden is. Deze heb ik met de nodige moeite van de LX site geplukt (Nami07), een andere heb ik niet gevonden.
    Veel vliegplezier, jongens, en fijn datbde douche ook weer wat meer debiet heeft.

• 06 Januari 2011 - 09:04

S:

Deze fotos zijn echt leuk! Beetje de omgeving, mensen, fauna en flora... Vliegfotos zijn altijd t zelfde...
    :-P

• 06 Januari 2011 - 09:07

S:

Wanneer zien we een foto van die enge schorpioenen waar jullie voor wegvluchten?

• 06 Januari 2011 - 10:42

Peter Bickel:

Vandaag de briefing gehad, morgen wird alles besser ! Vandaag gaan we naar "intoafrica" toe, wat leeuwtjes en andere aaibare diertjes bekijken ;-)

Vandaag een gele slang van ca 80 cm in een bosje gezien. We werden gealarmeerd door de vogels die gingen "krijsen".

Grtz

• 06 Januari 2011 - 21:57

Geert:

Mannen ik hoop dat jullie wat beter weer krijgen, want het wordt toch wel lang wachten nu. succes, geert

• 06 Januari 2011 - 23:10

Piet:

Omdat Sara er om vroeg een paar foto's van het andere Namibië.
    P&B wens ik toe dat ze toch maar weer gewoon uit de lucht kunnen fotograferen morgen

• 06 Januari 2011 - 23:30

Mieke:

Omdat het nu (net) bij ons 7 januari is....
    kaartje ligt in Gent, dus ook maar digitaal: Brian Gefeliciteerd!

• 07 Januari 2011 - 06:24

Evert:

Brian, van harte gefeliciteerd met je verjaardag. Ik wens je duizendkilometerweer vandaag, laat ze een poepje ruiken!

• 07 Januari 2011 - 07:14

S:

Heel mooi paard, Piet. Heel mooi!

• 07 Januari 2011 - 09:19

Hilde:

Vandaag 7 januari, Brain gefeliciteerd met je verjaardag en hopelijk hebben jullie vandaag een mooie vliegdag!
    Ik duim voor jullie... :-)

• 07 Januari 2011 - 10:54

Alex:

Ik zie de wolkjes al mooi opkomen zetten op sat24. Vandaag het wachten beloond met een 1000 km? Succes!!
    Brian, gefeliciteerd met je verjaardag.

• 07 Januari 2011 - 11:44

Boris:

Brian, zoals Alex al zei denk ik dat je vandaag een mooi verjaardagcadeautje krijgt in de vorm van schittend vliegweer, maar ik feliciteer je alsnog met je verjaardag!

De foto's zijn net zo leuk om naar te kijken, als dat de verhalen zijn om te lezen, en ondanks het feit dat jullie waarschijnlijk al een paar uur aan het vliegen zijn wens ik jullie nog heel veel plezier en km's toe!

Gr.

• 07 Januari 2011 - 13:58

Geert:

Brian gefeliciteerd met je verjaardag en alvast met een mooie vlucht. succes