Met een zak veevoeder achterin... - Reisverslag uit Windhoek, Namibië van Team RW - WaarBenJij.nu Met een zak veevoeder achterin... - Reisverslag uit Windhoek, Namibië van Team RW - WaarBenJij.nu

Met een zak veevoeder achterin...

Door: Paul&Geert

Blijf op de hoogte en volg Team

16 December 2010 | Namibië, Windhoek

Vandaag is Evert aangekomen, weliswaar met enige vertraging, maar met de nodige stofwolken. Hebben we gezien vanuit de lucht want wij kwamen net landen. Perfecte timing, dat wel en juist op tijd voor het biertje. Hij is al helemaal mee, vertelt ronduit en zal zich hier zeker goed voelen. Alleen toen hij vertelde dat een ASH 25 beter vliegt met een zak veevoeder achterin voelde Paul zich toch enigzins aangesproken. We hebben toch maar weer de eerste plaats gehaald in de OLC ranking vandaag. Niet slecht voor een zak veevoerAls het moeilijk wordt kunnen wij blijkbaar altijd wat meer...

Vliegverslag:

Marginale dag volgens de meeste, en die starten dus niet eens. We hebben opnieuw een TE Düse uitgeprobeerd, vqnniemand minder dan Alexander Müeller. Gevolg: dit ding werkt zo goed dat we gewoon door de bellen heenvliegen, wegens te lang wachten. Kortom, eindelijk heeft onze kist een fatsoenlijk gecompenseerde vario.
Kiripotib - Gobabis - Mariental - Kiripotib, helemaal in het blauwe en met een voor Namibië relatief lage basis.

• 16 December 2010 - 20:59

Piet:

Hebben jullie het al eens geprobeeerd met een zak veevoer op de voorste stoel?
    Evert, vroeg op, vroeg naar bed en weinig drinken is het devies in Kiri. Dat is dus heel anders dan jij van zweefvliegen gewend bent. Maar dan kom je wellicht ook tot die fantastische resultaten als het team dat jij opvolgt.
    Succes, ik volg het op de voet. Maar geniet vooral van al die leuke mensen (doe ze de groeten) en de fantastische omgeving.
    Geert, als het goed is krijg je een kerstcadeautje mee van Claudia voor Margret. Ik wip in het weekend even bij je langs om het op te halen.

• 17 December 2010 - 06:52

Boris:

Piet, ik neem aan dat je met weinig drinken de goudgele rakkers bedoeld? ;-) Lijkt mij namelijk dat je met 30°+ juist veel moet drinken! :-)

Maarhu, Evert, heel veel plezier daar. En dat komt vast goed!

• 17 December 2010 - 06:54

Boris:

Oh, ja... en helaas hebben jullie toch iemand op het OLC voor moeten laten gaan. Maarja, als je kunt zeggen dat dat Klaus Olhmann is dan kun je dat nog steeds met trots zeggen!