Partnerruil en handjes boven het deken - Reisverslag uit Windhoek, Namibië van Team RW - WaarBenJij.nu Partnerruil en handjes boven het deken - Reisverslag uit Windhoek, Namibië van Team RW - WaarBenJij.nu

Partnerruil en handjes boven het deken

Door: Paul&Geert

Blijf op de hoogte en volg Team

13 December 2010 | Namibië, Windhoek

Het clubje begint hier behoorlijk te draaien, de individualisten beginnen mekaar te vinden en sogar een hendje toe te steken bij de collega's, leuk is dat.
We zouden vandaag dus een broodnodige rustdag inlassen, eindelijk eens slecht weer zodat wat orde op zaken kon gesteld worden. Maar op de 13e van de maand kan je wel wat pech verwachten. Vliegen verdomme, want de zon schijnt! Paul mocht dus met de EB28 vliegen, zowat het machtigste zweefvliegtuig op dit continent, en tot nu toe is geen langere vlucht op OLC aangemeld voor vandaag. goed hé!

Vliegverslag Geert. Gisterenavond hadden we het een beetje heel laat gemaakt, omdat het vandaag zou regenen. Paul kon lekker uitslapen,... dachtie, maar het zag er weer goed uit, en de voorspelling voor slecht weer werd een dag opgeschoven. Horst die normaal MK, maar nu OM vliegt -een EB28- werd ziek en er was een plaatsje vrij. Paul vloog dus met de EB28 en ik met Bert De wijs in de RW. Wij zijn naar het zuidoosten gevlogen een stukje Botswana in, omdat we hoopten via een buienlijn terug te komen. Dat lukte redelijk, en aangezien de buien dichter bij het veld kwamen zijn we wat vroeger geland. En uiteraard niet omdat het vandaag de 13 was.
Vliegverslag Paul: eindelijk leuk gevlogen zonder die lange, maar met Carl voorin, de Wankel-killer.
lekker 940 km erdoor gedraaid, met en super 28m kist, dat wel, maar ik zat erin als op een WC-pot. En super karig uitgerust achteraan met enkel een Zander. Dus over de schouder van de voorste piloot spieken om een vario en een snelheidsmeter te kunnen zien. Maar geen rklv-problemen...

• 15 December 2010 - 12:15

Root: