23 december sponsor activiteiten - Reisverslag uit Windhoek, Namibië van Team RW - WaarBenJij.nu 23 december sponsor activiteiten - Reisverslag uit Windhoek, Namibië van Team RW - WaarBenJij.nu

23 december sponsor activiteiten

Door: Geert

Blijf op de hoogte en volg Team

23 December 2014 | Namibië, Windhoek

Vandaag weer een poging gewaagd om samen te vliegen. De voorspelling was matig, droge thermiek, en pas wolken ver oost. De dauwpunttemperatuur, was -20 graden, "furztrocken" zei Bernd. Dus zeeeker blauw. Katia kan wel wat hebben, bij het zeilen smeert zij de broodjes onderin, terwijl de rest over de reling hangt, maar toch... Een leuke challenge voor mij. Niet te vroeg starten, want mevrouw wou het middag eten niet missen. Dus eindelijk om half twee pas gestart. Eerst wat laag draaien en moeilijk weg geraken. Dan gaat het goed richting Gobabis. Blauw en turbulent. Eens zien of dat gaat lukken. We gaan door tot we eindelijk wolken bereiken. 160 km naar het oosten. We gaan nog een eindje verder over de grens met Botswana, en keren dan terug. 220km voor de boeg, en 1500m klimcapaciteit elektriciteit. Als Katia vraagt of het klopt of we nog 4000m moeten klimmen om terug thuis te geraken, wordt ze wat stiller, en vraagt ze iets eerder of ik overneem. Het kost nog wat moeite, maar uiteindelijk halen we de 500km. Een mispuntje mevrouw heeft haar 4-uurtje moeten missen.... Waar gaat het heen?

De kinderen zijn net terug van hazenjacht, met de hand??? Gelukkig hebben ze ze terug vrij gelaten. niet zo groen vrees ik.

• 24 December 2014 - 11:58

Dries:

Het zal geen witte kerst zijn voor jullie maar wel een superkerst.
    Als ik zou kunnen kiezen wist ik het wel .
    Nog veel plezier en veeeeee..l km.

Greetz aan de hele fam.
    Dries

• 24 December 2014 - 11:58

Dries:

Het zal geen witte kerst zijn voor jullie maar wel een superkerst.
    Als ik zou kunnen kiezen wist ik het wel .
    Nog veel plezier en veeeeee..l km.

Greetz aan de hele fam.
    Dries