Voorbereiding - Reisverslag uit Nijmegen, Nederland van Team RW - WaarBenJij.nu Voorbereiding - Reisverslag uit Nijmegen, Nederland van Team RW - WaarBenJij.nu

Voorbereiding

Door: Geert

Blijf op de hoogte en volg Team

15 December 2014 | Nederland, Nijmegen

Hoi hier een poging om terug een verslag te maken van het zweefvliegen in Namibië.

Een tijdje geleden kwam ons avontuur van Namibië ter sprake. Het begon gelijk weer te kriebelen, maar tussen droom en daad staat wel wat ongemak: planning. September was wel kort dag om alles geregeld te krijgen. De meesten hier regelen hun boeking voor kist en accommodatie een jaar van tevoren. Enfin verlof viel redelijk gunstig. Ik zag dat Bernd zijn kist de EB28 nog vrij was, en na een telefoontje bleek dat er nog plek was. Thuis wat door gesproken, en iedereen was enthousiast. Helaas stuurde Bernd een mailtje dat de kist die we zouden huren, gecrasht was. Dat was een behoorlijke domper, en het zet je letterlijk weer even met beide voeten op de grond.
2 zeer ervaren vliegers uit Nieuw Zeeland verongelukt op hun eerste vlucht in Namibië.
Bernd bood een alternatief onder de vorm van 2 dagen een Arcus M en daarna een Arcus E. Mmmmh even bezinnen.
Toch maar toegezegd. Vakantie verschoven. De eerste week zal ik dan samen vliegen met Amber. De 2e week komt de rest of the pack ook af.
Jihaa Namibia here we come...

• 17 December 2014 - 09:37

Evert:

Hoi Geert, heel veel plezier weer.Ben benieuwd hoe Amber het gaat vinden - en hoe de Arcus zal bevallen. Hoe komt een Arcus E in Kiripotib de lucht in, dat is toch een turbo? Groetjes, Evert

• 17 December 2014 - 12:55

Erik Leybaert:

Dag geert en amber.
    vlieg ze. doe de groeten aan bernd en eva.
    helaas ga ik er dit jaar niet geraken. grt B&B