Poiters is een mooie stad, maar net iets te ver... - Reisverslag uit Chauvigny, Frankrijk van Team RW - WaarBenJij.nu Poiters is een mooie stad, maar net iets te ver... - Reisverslag uit Chauvigny, Frankrijk van Team RW - WaarBenJij.nu

Poiters is een mooie stad, maar net iets te ver...

Door: Marco

Blijf op de hoogte en volg Team

29 Juni 2014 | Frankrijk, Chauvigny

"We gaan ieder keerpunt ronden"
"Team RW heeft nog nooit een keerpunt gemist"

Als vers lid van Team RW vraag ik me ernstig af of dit wel de juiste strategie is, maar ja, ik heb natuurlijk niet zoveel in te brengen als meest recente toevoeging aan het team... Pas als m'n baard net zo lang is als die van de overige teamleden mag ik meepraten, dus dat duurt nog even ;-).

Afijn, vandaag dus toch maar geprobeerd om Poitiers maar weer eens te ronden. Het keerpunt werd gelukkig gemarkeerd door een zware bui precies boven de stad, dus dat konden we niet missen. Nu nog bedenken hoe we daar voorbij konden komen. Naar het zuiden zag het er goed uit, dus met Guido bedacht dat dat wel een goede route was. En als de bui dan voorbij was konden we verder richting Poitiers. Goed plan, als er zich niet een enorm blauwe gat had afgetekend aan de andere zijde van Poitiers...

Oversteken kostte ons helaas iets teveel hoogte waardoor we motor moesten starten terwijl we nog niet lang of ver genoeg gevlogen hadden... Weer terug aangekomen bij Chauvigny zien we de volgende bui alweer ontwikkelen aan gene zijde van Poitiers en besluiten we onszelf uit ons lijden te verlossen en te landen. Een blik op Glidertracking leert dat afsnijden toch voordelen heeft voor de voortgang... Ah well; dat maken we morgen wel weer goed!