1e vliegdag op Kiri maar niet voor ons - Reisverslag uit Windhoek, Namibië van Team RW - WaarBenJij.nu 1e vliegdag op Kiri maar niet voor ons - Reisverslag uit Windhoek, Namibië van Team RW - WaarBenJij.nu

1e vliegdag op Kiri maar niet voor ons

Door: PM

Blijf op de hoogte en volg Team

01 November 2012 | Namibië, Windhoek

Na een keurige vlucht en landing redelijk groggy op WIndhoek aangekomen. Keurig afgehaald en afgeleverd op Kiri. Daar stond de SB28 al 3/4 afgemonteerd klaar. Andere gemonteerde kisten waren er nog niet want wij zijn de eerste vliegende gasten. Bernd, Hans en Claudia verheugen zich niet alleen over de 1e vliegdag maar ook over weer een representatie van de Team RW. De overige leden worden heel hartelijk gegroet, met de toevoeging dat ze hier jammer vinden jullie niet te zien dit jaar. Eerste vliegdag op Kiri is gerealiseerd door Bernd en zijn maatje Peter. De SB28 moest na het grote onderhoud ook nog worden ingevlogen. Dat is gebeurd met een vlucht tot voorbij Gogabis ondanks de start na 16:00 h. Dat gaf ons de gelegenheid het groggy weg te slapen en ons in te werken in de handboeken van kist en navigatiecomputer; een Zander en dat verscihilt nogal van de grafische LX die we gewend zijn. Morgen moet het er echter van komen en vertrouwd Bernd ons (of eigenlijk Evert) de kist toe zonder Einführunsflug. Momenteel wordt in allerhaast het diner van buiten naar binnen verplaatst ivm strorm en regen
Dus morgen misschien wel natte thermiek. Jullie horen van ons

• 01 November 2012 - 21:11

Bickeltje:

Nou mannen, dan zijn jullie er klaar voor. Doe ze allemaal de groeten; ik zal zeer zeker daar nog eens et luchtruim kiezen!

Laat die zuigende hoge witte bloemkooltjes maar komen, die jullie tot hoge reissnelheden en fabelachtige afstanden doet presteren, ENJOY!!

In Namibië is er nog niet veel gevlogen. Overigens is er op Pokweni ook een EB28, zie: Wolfgang Buhrow (DE / BY) 361,02 254,4 68,27 Pokweni (NA) FV Erlangen ASH 25 EB 28

En laat wat mooie foto's zien met bijbehorende blogs !

Ik volg jullie,

Cheers